Chat with us, powered by LiveChat

154 klachten bij De Lijn in eerste maand nieuwe dienstregeling

154 klachten bij De Lijn in eerste maand nieuwe dienstregeling

De klachten van reizigers worden overgemaakt aan de Dienst Planning binnen de afdelingen Exploitatie in de verschillende provincies van De Lijn. Deze dienst analyseert de klacht en bekijkt of een aanpassing in de dienstregeling maatschappelijk een meerwaarde heeft. Verder is De Lijn continue bezig met evaluatie en probeert men zo het aanbod voor de reiziger te optimaliseren.

Beter overleg met NMBS nodig

“In het licht hiervan is het belangrijk dat De Lijn nauw kan samenwerken met de NMBS zodat wanneer hun vervoersplan wijzigt De Lijn hier kan op inspelen. Dit overleg is tot op heden een pijnpunt en daarom zou het een goede zaak zijn moest De Lijn actief betrokken worden door de NMBS in het opmaken van een nieuw vervoersplan in de toekomst,” besluit Keulen.



Schrijf je in op onze nieuwsbrief InschrijvenSchrijf je in op onze nieuwsbrief