het land van de doeners

Het gaat goed met ons land. We zijn trots op wat we de laatste jaren hebben bereikt. Ja, we staan nog voor belangrijke uitdagingen, maar we zijn positief. En dus hebben we de ambitie om het de volgende jaren, stap voor stap, nog beter te doen. Samen met alle doeners van ons land. Die ambitie willen we in ons verkiezingsprogramma concreet maken. We zetten ze om in duidelijke afspraken: wat mag ons land van Open Vld verwachten wanneer wij opnieuw mee besturen? Waar willen wij voor vechten?

We maken deze afspraken samen met onze leden tijdens drie congresdagen waarop we debatteren en ons laten inspireren door experts en topsprekers.

Een gezond land, vandaag en morgen

16 maart 2019

Een land dat werkt, voor iedereen

6 april 2019

Een land dat samenwerkt en samenleeft

27 april 2019

Slotmeeting

22 mei 2019

Gewoon-doen-dagen

De basis van de gewoon-doen-dagen is de visietekst van ons Vrijheidscongres die we in 2017 samen hebben geschreven. De richting die we daar hebben bepaald, blijft ons liberaal kompas. Nu willen we de concrete stappen bepalen om daar te geraken. Wat gaan wij gewoon doen?

Kom naar de gewoon-doen-dag(en) en doe mee. Eerste stap: schrijf je hierboven in voor één of meerdere van deze dagen.