lid worden

Wil U mee helpen aan de uitbouw van Open Vld en een open samenleving? Denkt u toekomstgericht en houdt u niet vast aan oude starre structuren uit het verleden?

Sluit dan nu aan bij Open Vld.

Voor 12,50 EUR per jaar maakt u deel uit van een ledenbeweging met meer dan 55.000 leden die vernieuwing hoog in haar vaandel voert.

Welke voordelen geniet u als lid?

• Het lidmaatschap geeft u spreek- en stemrecht op onze congressen.
  • U kan uw stem uitbrengen over onze ontwerp-kandidatenlijsten bij verkiezingen.
  • U kan zich kandidaat stellen voor een functie in één van onze besturen.
  • U ontvangt wekelijks in uw mailbox een nieuwsbrief over het reilen en zeilen van de partij.

Bezorg ons uw gegevens en betaal uw lidgeld online. Na ontvangst van uw betaling bezorgen wij u uw gepersonaliseerde Open Vld-lidkaart.

U kan als lid kiezen voor nationaal of lokaal lidmaatschap. Als nationaal lid kan u enkel deelnemen aan nationale interne verkiezingen in tegenstelling tot lokaal lidmaatschap, waar u ook stemrecht krijgt bij lokale én nationale interne verkiezingen. U wordt normaal ingeschreven als lid van de afdeling waar u woont. Indien u kiest voor nationaal lid of een specifieke lokale afdeling, gelieve ons dan een aparte mail met uw voorkeur te sturen naar leden@openvld.be.

Vraag je lidmaatschap aan

Ondervindt u problemen met het registratieformulier, of wenst u meer info over lid worden van Open Vld? Contacteer ons via leden@openvld.be.

het lidmaatschap in beeld

Lancering gewoon doen campagne

Visiedag vrijheid

Blauwe kandidaat-burgemeesters centrumsteden wisselen ideeën uit en leren...