Adil Fraihi

Over Adil

Adil, geboren en getogen in Bornem, is vrijzinnig humanist, blogger en vlogger die in 2004 te horen kreeg dat hij MS (Multiple Sclerose) heeft. Hij is voorzitter van MS-Corps vzw en heeft hiervoor oa meerdere modeshows en optredens georganiseerd in danstempel Carré, het kasteel van Hingene,… In 2012 werd hij op pensioen gesteld als federaal ambtenaar bij de FOD Binnenlandse Zaken, dienst vreemdelingenzaken. Hij is trotse vader van een perfect tweetalige zoon.

Keuze voor Open VLD om verschillende redenen. Maar het allerbelangrijkste is dat Open VLD de enige partij is die dan nog het juiste standpunt inneemt als het gaat over ‘ethische thema’s’!! Maar laten we niet vergeten dat Open VLD dé partij is die mensen steunt én waardeert die ondernemen/doen en dan heb ik het natuurlijk niet over grote bedrijven, maar over de lokale middenstand, mensen die vanalles doen en organiseren, mensen verenigen,… Komaan, het draait toch allemaal om mensen en menselijkheid hé?

3 afspraken die ik wil maken:

1. zorgbudgetten verhogen en vooral vrijmaken. Geen wachtlijsten meer!
  2. gelijk budget voor alle religies en levensbeschouwingen
  3. één federale kieskring