Ann Bakelants

Over Ann

Ann Bakelants Mandaat Provincieraadslid Over Ann Ann is 43 jaar en woont in het mooie district Berchem. Ze is mama van 2 tienerdochters, Sophie en Laurence. Ann heeft politieke wetenschappen gestudeerd aan de universiteit Antwerpen. Het is daar dat ze gebeten is door de politieke microbe. Eerst bij Jong Vld en later in de districtsraad in 2001. Tijdens haar loopbaan heeft ze diverse jaren als parlementair medewerkster gewerkt in het Vlaams en federaal parlement. Ze heeft in Berchem 12 jaar hard gewerkt als districtsschepen in Berchem voor betere sportinfrastructuur, meer groen en mooiere parken. Ze zetelt nu als provincieraadslid, waar ze zich inzet voor de vele fietsers in onze provincie. Dat engagement wil ze nu ook naar het Vlaams Parlement brengen. Want het verkeer in Antwerpen en in Vlaanderen moet vlotter en veiliger.

Open Vld kiest resoluut voor economische groei en is de partij die geen nieuwe belastingen voorstelt.

Ik wil dat de mobiliteit in Vlaanderen fors verbetert, de belastingen voor singles verminderen en een slanke, slimme overheid die de rekening op orde heeft.