Arnold Van Aperen

Over Arnold

ERE BURGEMEESTER van HOOGSTRATEN Woont in MEER-HOOGSTRATEN waar hij geboren is als oudste in een gezin van 11. Vader van 3 dochters en 1 zoon, Bompa van 8 kleinkinderen. Weduwnaar na het onverwacht overlijden van zijn lieve echtgenote MARIA, meer dan 55j. zijn steun en toeverlaat. Hoogstraten is gekend als AARDBEIENCENTRUM, waar Arnold ook zaakvoerder van Groenten-en Fruitveiling was. Al 48 jaar staat hij ten dienste en bereikbaar voor iedereen. Als voorzitter van KFC MEER, de Kruisboogschutters, KFKPA( schutters), mede inrichter van Wielerwedstrijden,…. kreeg hij de Trofee voor Sportverdienste voor zijn inzet in Hoogstraten. Hij was 16 jaar lid van Senaat, Kamer, Vlaams Parlement en 24 jaar burgemeester van Hoogstraten waar hij Lid is van BCSD. Zijn prioriteiten zijn Veiligheid en Gezondheid.

Open Vld is de partij van de doeners. De partij voor alle vrijwilligers, ondernemers, verenigingen,… die ons land beter willen maken!

Onze verenigingen het makkelijker maken en maximaal ondersteunen! Ik wil extra aandacht schenken aan gezondheid. Voor jong en oud het belangrijkste wat er is. Extra investeren in veiligheid.