Arnold Wittenberg

Over Arnold

Hoogstraten en Arnold zijn onlos(s)makelijk verbonden met elkaar. Arnold is een trotse ambassadeur van het stadje met smaak, met zijn lekkere aardbeien. Hij is echte doener, en dat is niet vreemd. Zijn ouders hadden een echts dorpscafé en zijn nu onderwijzeres en bakker. In de jeugdbeweging stak hij de handen uit de mouwen en dat doet hij nog steeds. Arnold is iemand die mensen verbindt, organisaties met elkaar in contact brengt. Hij werkt op het kabinet van onze minister van Cultuur & Jeugd Sven Gatz, waar hij de kneepjes van het vak heeft geleerd. Hij is de kleinzoon van Arnold Van Aperen, die jaren burgemeester is geweest in Hoogstraten en ere-senator is. De sociale bewogenheid heeft hij met de paplepel ingekregen. Arnold is iemand die tussen de mensen staat, met een luisterend oor en altijd paraat om een oplossing te zoeken.

Open-Vld is voor mij de partij die resoluut kiest voor vrijheid, verantwoordelijkheid en engagement. Voor het recht om, vanuit gelijke kansen, je leven in eigen handen te nemen. Vrij om zèlf architect te zijn van vooruitgang.

Graag wil ik mij inzetten voor een warme samenleving waarin iedereen gelijke kansen krijgt. Maximaal inzetten op onze vrijwilligers en verenigingen door regulitis aan te pakken. Me voluit inzetten voor een dynamisch cultuurbeleid dat de nodige ruimte voor nieuwe maatschappelijke tendensen.