Lien De Decker

Over Lien

Lien is een 24-jarige studente Internationale Betrekkingen en Diplomatie aan de Universiteit Antwerpen, en komt uit Wommelgem. Hiervoor behaalde ze ook al een master in de Criminologische Wetenschappen aan de KUL. Lien was in een vorig leven deel van het Belgische Bobsleeteam, de Belgian Bullets. Zo nam ze deel aan het Wereld Kampioenschap in 2016 (Innsbruck, Oostenrijk). Na haar ‘pensioen’ als topsporter is ze recreatief beginnen lopen en competitief voetballen. Familie is voor Lien zeer belangrijk en ze probeert dan ook zoveel mogelijk tijd vrij te maken voor haar vier broers; Marnik, Quinten, Maarten en Lander. Daarnaast spendeert ze graag tijd met vrienden en haar lief Joppe.

Open VLD is partij met visie die met een open blik naar de toekomst kijkt. Een partij die haar gezond verstand gebruikt en de handen uit de mouwen steekt, want wij zijn doeners. Iedereen kan bij ons zichzelf zijn en iedereen kan zijn of haar vrij keuzes maken.

Meer inzet op sport voor iedereen. Lager tarief voor jongeren op het openbaar vervoer. Inzet op de rechten van de LGBT+ community.