Lieselotte Thys

Over Lieselotte

Lieselotte is een wereldverbeteraar uit Geel, hartje Kempen. Ze studeerde Politieke Wetenschappen en Management aan de Vrije Universiteit Brussel en werkt nu als directeur bij de Liberale Vrouwen. De VUB maakte een passie voor maatschappelijk engagement in haar los. Ze zette zich in binnen het studentenleven, de vrijzinnige gemeenschap en werd voorzitter van de Amnesty International Studentenkern VUB. Na haar studies was ze actief binnen de Oudstudentenbond VUB. In 2014 was ze voor het eerst kandidaat voor de Kamer en werd ze gebeten door de politieke microbe. Als voorzitter van Jong Vld Geel werd ze in 2018 lijsttrekker voor Open Vld Geel. Ze wist met haar team het aantal zetels te verdubbelen en is nu fractieleider in de gemeenteraad. In haar vrije tijd speelt ze basketbal bij BBC Geel.

Open Vld gaat uit van de unieke kracht die schuilt in elk van ons en wil een samenleving uitbouwen waarin iedereen kan uitgroeien tot de beste versie van zichzelf. Ik geloof in mensen, daarom Open Vld.

Mijn 3 afspraken:

1. we maken een einde aan de wachttijden voor psychische hulp