Marian Van Alphen

Over Marian

Marian houdt van mensen en van een bruisende samenleving waarin iedereen zijn plaats heeft en in vrijheid kan meewerken aan een duurzame toekomst. Marian is geboren en getogen in Schilde. Sedert januari is zij schepen in deze mooie gemeente Schilde van ruimtelijke ordening, lokale economie, welzijn, gezondheid en ontwikkelingssamenwerking. Marian zet de stap naar de Vlaamse politiek omdat ze vanuit haar lokaal beleid ervaart hoe belangrijk het is een link te hebben naar het beleid op hoger niveau. Marian is advocaat aan de Balie van Antwerpen waar zij zich o.m. inzet als jeugdadvocaat voor het welzijn van onze jongeren, de toekomst van onze maatschappij. Marian deelt haar leven met Guy en is mama van Gregory en Thibeau Stockbroekx en plusmama van Lauranne, Thomas, Nicolas en Annette.

Het liberaal programma is een verhaal van positieve keuzes maken. Mensen vrijheid, ondernemingszin en perspectieven aanreiken voor de toekomst.

Mijn 3 afspraken:

1. duurzame om springen met onze ruimte
  2. een kwaliteitsvol onderwijs
  3. een efficiënt juridisch beleid voor iedereen maar met een uitgestrekte hand naar onze ondernemers en de jeugd