Opkomen tegen kanker? gewoon doen.

Een gastronomisch feestje met Maggie De Block? Meet & greet met Paul Michiels en Sven Gatz? Meevaren met kapitein De Backer naar windmolens op zee? Cruisen door het mooie Hageland met Gwendolyn Rutten? Met je hoofd in de wolken samen met Bart Tommelein? Of toch liever een toerke doen met Alexander De Croo? Alles heeft een prijs, en voor één keer telt: hoe meer, hoe beter.

Het concept is heel simpel: onze ministers veilen een aantal activiteiten. Al onze veilingen vind je hieronder. Massaal bieden om deze leuke prijzen in de wacht te slepen? Gewoon doen!

""

The sky isn’t the limit met topklimmer Tommelein:

Klim samen met Bart Tommelein naar de top van de windmolens in Wetteren. Met je hoofd in de wolken? Voor Bart Tommelein is the sky nooit the limit. Vul je selfiecollectie aan met een van de meest origineelste plaatjes ooit en steun Kom Op Tegen Kanker.

""

Koken met keukenprinses Maggie:

Keukenprinses Maggie De Block komt bij jou koken, bijgestaan door topchef Vincent Tibau. Onze minister tovert met al haar mag(g)ie een topdiner op jouw tafel. Welke vijf vrienden bel jij op voor het lekkerste feestje ooit?

La tour de De Croo:

De Vlaamse Ardennen, Johan Museeuw en Alexander De Croo. Het perfecte recept voor een sportieve fietstocht op 12 mei vanuit Brakel. Onze benen beginnen alvast te kriebelen, die van jou ook? Veilen hoeft hier niet, iedereen mag mee! We vragen een minimumbijdrage van €20. Schrijf je snel in en steun Kom Op Tegen Kanker.

>> Inschrijven via deze link

""

Ontdek het wondermooie Hageland met Gwendolyn Rutten:

Zin om de heuvels van het wondermooie Hageland te verkennen in een oldtimer cabrio? En wat als u dat nu eens kan doen in het spoor van de best denkbare gids? Iemand die niet alleen de streek als haar broekzak kent, maar bovendien ook alle verhalen, legendes en zelfs geheimen. Om Kom op tegen Kanker te steunen heeft Gwendolyn Rutten goesting om samen met jou de streek waar ze zo verliefd op is te verkennen. Wil jij op een zonnige dag samen met collega’s of vrienden genieten van dit prachtig stukje Vlaams-Brabant? Zin om Hagelandse wijn te proeven? Goesting in een lunch met streekgerechten? Wil je tussendoor misschien af en toe ook eens een vraagje over de politiek stellen? En dat alles te beginnen met een koffie, gemaakt door de beste barista van het Hageland en omstreken (de man van Gwendolyn) in zijn koffiebar Pauze in Aarschot? Tien personen kunnen deelnemen. Twijfel je nog om een bod uit te brengen? Gewoon doen.

""

Op zee met kapitein De Backer:

Ben je net zoals Philippe De Backer een fan van groene energie? Een verborgen expert in windmolens? Of gewoon benieuwd naar een windmolen op zee van dichtbij? Vaar dan mee met kapitein De Backer. Ten voordele van Kom Op Tegen Kanker maakt onze Staatssecretaris plaats voor negen bemanningsleden. Veilen en varen maar!

""

In heaven met Paul Michiels en Sven Gatz:

Ten voordele van Kom Op Tegen Kanker veilt Vlaams Minister Sven Gatz voor alle muziekliefhebbers een VIP-muziekavond in stijl op 14 juni 2018. Rijd met Sven Gatz en een vriend(in) naar keuze mee vanuit Brussel naar het concert van Paul Michiels. Je krijgt er VIP-toegang tot het concert ’70 jaar Paul Michiels’, een meet & greet met Paul Michiels, een album en boek.

Je bijdrage storten:

Je kan ook een bedrag naar keuze storten op het rekeningnummer van Kom op tegen Kanker: BE14 7331 9999 9983 met als vrije mededeling ‘170-124-142 GIFT’ (belangrijk!). We herinneren je er ook graag even aan dat giften vanaf 40 euro fiscaal aftrekbaar zijn.