Vijfde editie Technopolitics op 26 maart

Brussels lijsttrekker Els Ampe nodigt u graag uit voor de vijfde editie van Technopolitics. Technopolitics neemt nieuwe technologieën onder de loep en onderzoekt de impact op de samenleving en politiek. Deze editie gaat dieper in op brandend actuele thema’s als artificiële intelligentie en klimaatverandering.

De deuren openen om 19.00 uur en alle bezoekers zullen geleid worden naar de Nelson Mandela ingang van Aula Q op de VUB campus in Elsene (Pleinlaan 2).

De komende weken zullen de sprekers bekendgemaakt worden, maar we kunnen al verklappen dat medeoprichter van de Belgische unicorn Collibra Stijn Christiaens present zal zijn. Het VUB lab voor artificiële intelligentie verzorgd een interactieve sessie rond AI.

Alle presentaties zijn in het Engels en worden gevolgd door een netwerkdrink. De toegang is graties, maar je moet wel je aanwezigheid op voorhand bevestigen. Dit kan je doen door een mailtje te sturen naar info@elsampe.be

Follow Technopolitics on Twitter: @bTechnopolitics