Vrijheidscongres

In het weekend van 18-19 november 2017 verzamelden we met z’n allen in de Zuiderkroon in Antwerpen. Een weekend vol goesting en ambitie, waar de krijtlijnen voor de komende 10 jaar uitgetekend werden. 119 resoluties, meer dan 500 amendementen en 12 uur bijna non-stop debat en discussie. Het resultaat mocht er zijn: de liberale visie op de toekomst werd scherp gesteld. Een project dat vertrekt vanuit onze twee basisprincipes: vrijheid en vooruitgang. Een goed jaar later staan we aan de vooravond van de regionale- en federale verkiezingen. Het moment om de ambities die we toen samen uitgesproken hebben om te zetten in concrete maatregelen voor een volgende regering. De congrestekst en de 119 resoluties die we samen opstelden en goedkeurden vormen daarbij onze bijbel.

Op onze themadagen grijpen we terug naar de ambities die jullie opgesteld hebben en lanceren we concrete voorstellen om die ambities te realiseren. Lees dus zeker nog even congrestekst opnieuw, zo ben je weer helemaal up-to-date.